new_banner

nutizie

Inizià u prughjettu "Lean Field".

L'11 di lugliu di u 2019, Guangdong Chuangyan Technology Co.,Ltd.hà iniziatu u Prughjettu "Lean Field".Stu prughjettu hè a nostra cumpagnia invitata "Huaqizhimou" à pianificà è guidà.

U pianu di implementazione di u prugettu "campu magre" include principalmente quattru aspetti:

U primu aspettu hè di insistia nantu à a pulizia, per creà un uffiziu pulitu è ​​​​un situ di produzzione.Pulite l'area secondu a divisione di u dipartimentu, cumpresa a basura, a polvera, a terra è l'articuli innecessarii, implementà e esigenze di pulizia è di pulizia di u situ.

U sicondu aspettu hè aderisce à u puntu fissu, per creà un uffiziu visuale è u situ di produzzione.Attraversu a terra, muru è altri dimensioni spaziu campu, fà un bonu travagliu di scrivania uffiziu è sedie, articuli è equipaghji attellu pruduzzione, articuli positioning line, à ghjunghje ne à un ordine di gestione chjaru in situ.Inoltre, l'operazione "carta rossa" hè stata ancu realizata una volta à u mese, chì era principalmente custituita da duie squadre di rapprisentanti di u dipartimentu per verificà a situazione in situ di ogni dipartimentu è piglià foto per arregistrà, per fà chì u dipartimentu hà u dipartimentu. direzzione di rettifica.

U terzu aspettu hè di stipulare certi requisiti stretti, per creà una squadra standardizzata è eccellente.Implementa norme strette di layout, disciplina di presenza, stile di travagliu è esigenze di vestiti, lasciate chì u persunale cunsultà è implementa cù cura.Pò migliurà i standard stretti di a cumpagnia è l'imaghjini di u persunale, rinfurzà a squadra di a cumpagnia.

U quartu aspettu hè attivamente migliurà, custruisce una squadra prufessiunale disciplinata.Ogni mese, ogni dipartimentu mette in avanti focus internu è pruposte di migliione generale, è poi paragunà à a riunione, è premia dipartimenti eccezziunali.Questa hè ancu una misura efficace per migliurà a custruzzione di u dipartimentu è l'entusiasmu di u persunale.

Cridemu chì sottu à l'iniziu di u prugettu "Lean Field", Guangdong Chuangyan Co., Ltd. avarà una gestione di l'impresa più perfetta è u team building, ma pò ancu avè un sviluppu à longu andà, sustinibule è vigoru.

Inizià u prughjettu "Lean Field".

Tempu di post: 23-ghjugnu-2022