new_banner

nutizie

Incredibile!Ci vole tante macchine per spazzole un dente!

Incredibile!Ci vole tante macchine per spazzole un dente!(1)
Incredibile!Ci vole tante macchine per spazzole un dente!(2)

In u 1954, Philippe-Guy Woog, un duttore svizzeru, hà inventatu un spazzole di denti elettricu per i malati chì avianu difficultà à move e so mani.Ùn pudia micca imaginate quantu faciule serà fà un spazzole di denti elettricu uni pochi anni dopu.

A maiò parte di i spazzole di denti elettriche usate avà appartenenu à i spazzole di denti elettrici d'onda acustica.L'onda acustica quì ùn significa micca di s'appoghjanu à l'ultrasoni per pulisce i denti, ma a freccia di vibrazione di u spazzole di denti hà righjuntu a freccia di l'onda acustica.

Durante u funziunamentu di u spazzole di denti elettricu, u mutore d'alta velocità trasmette l'energia cinetica à l'arbre di trasmissione, è a testa di a spazzola produce una oscillazione di bassa frequenza perpendiculare à u manicu.

A cunchiglia è u supportu di cumpunenti di u spazzole di denti elettricu sò fatti di plastica ABS, vale à dì resina.L'attrezzatura meccanica necessaria per u supportu di cunchiglia è cumpunenti in a produzzione hè una macchina di stampaggio a iniezione.Hè u plasticu termoplasticu o termoindurente chì utilizanu muffa di plastica, prudutti di plastica in diverse forme di l'equipaggiu di formatura principale.

L'elementu core di a spazzola elettrica hè u mutore è e setole.E setole nantu à u spazzole di denti elettricu sò muntate da una macchina di tufting.

U prucessu di tufting hè abbastanza interessante.Prima, piegate e setole à a mità, è poi inserite in a groove da a prudenza d'alta velocità di a macchina, in modu chì e setole è a testa di spazzola sò uniti.Dopu, tagliate e setole cum'è necessariu secondu a forma di a testa di spazzola.I bordi di e setole trimmed sò sempre ruvide è devenu esse rotate è pulite cù una macinatrice finu à chì a micrografia superiore di a sola bristle hè arrotondata.

Dopu à compie una seria di operazioni, u spazzole di denti elettricu serà pruvatu da un tester impermeabile è una serie di ispezioni di qualità, allora serà utilizatu in a macchina di imballaggio è entre in u ligame di blister è etichettatura.


Tempu di pubblicazione: 03-06-2019